Sziasztok!

Ahogy ígértem, visszatérünk. Kezdésnek egy nem feltétlenül authentikus pizzázót választottam, valószínüleg azért, mert 380-ért nagyon finom csapolt Dreherük van,a pizzával ellentétben azt ajánlom.

A beharangozottól eltérve, nem tudok képekkel szolgálni. Az a baj, hogy mire megjön a mennyei étek már túl éhes vagyok, viszont amiről csináltam már azt nem tudom feltölteni, mert még nem jöttem rá a fotó csatolás nyitjára. A lényeg, hogy nincs kép, igyekszem megoldani.

Rátérve a pizzájukra, eléggé elkeserítő, hogy van még olyan étterem, ami csak kényszerből tart az étlapon pizzát. Mást nem tudok elképzelni, ugyanis, feltét olyannyira ritkás volt, mintha azt próbálnák üzenni vele, ne rendelj tőlünk többé!

A doboz amiben jött sajnos a sablon felirat, abból is az egyik leggagyibb. Az 1 pont azért jár, mert nem alufóliában hozták...

A tészta nem egy nagy eresztés, ízetlen, kicsit sótlan, 10pontnál nem több.

A szószban semmi íz nem volt, pedig nem lenne nagy munka valami finomabbat csinálni. 2pont

A feltétekról már szóltam, ám itt még megjegyzem, hogy a tűzhányó elnevezésű sonka-kolbász-paprika-pepperonis pizzára édes pepperónit rakni, NAGY öngól, továbba a 4 karika kolbászról a dühítő kifejezés jut leginkább eszembe. 2pont

Összhatás borzalom. 1pont mert az illata jó volt, bár ez az egy ami azért mindenhol jó szokott lenni.

Végeredményban nagy csalódás, mert a hely egyébként hangulatos, pár napja voltam ott. Csak remélni tudom, hogy ha helyben ettem volna nem merik ezt kihozni.

16/45

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pizzapusztito.blog.hu/api/trackback/id/tr801745312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása