PizzaPusztító 2009.06.02. 21:00

Alapozás

Sziasztok!

Vizsga előtti este mi mást is tehetne az ember, készülő blogját szépítgeti.

Már régen volt az első bejegyzés, nem volt időm foglalkozni az írással, annál inkább az evéssel. Készült pár pizzáról írás, és összeállítottam a pontozást.

Elmondom hogyan csinálom.

Általában rendelek, amit nem hoznak ki azért elmegyek én. Mindig azt rendelem ami épp megtetszik, szinte mindig 32-es méret körülit, és paradicsomos alappal. Ahol nagyon szar a végtermék oda mégegyszer elmegyek, hátha csak a szakács volt másnapos.

Pontozom a megjelenést (doboz, étlap) 5pont; a tésztát 20pont; a szószt 5pont; a feltéteket 10pont; és az összhatást 5pont.

Tehát a max pontszám 45 pont.

Számomra a pizza olasz, nem amerikai. Ezalatt azt értem, hogy vékony, nem feltétlenül sok feltéttel.
Az ideális pizza archetípusa megtalálható Velencében. Legalábbis én itt találtam meg.
Link a térképhez ITT.  Egy nyári napon 15 óra vonatozás után egy üveg Moretti Rosso mellett futottam bele, teljesen véletlenül, az ösztöneimre hagyatkozva, ugyanis mocskosul éhes voltam, körülöttem mindenki ezt a pizzát tömte, ugyhogy én is megpróbáltam.
Nem csalódtam.
Azóta amikor csak Velencében járok, mindig elmegyek megkostolni, pedig kicsit kiesik.
Na. De milyen volt ez a pizza? Vékony, hatalmas, tökéletes feltét arányokkal, és teljesen friss, ott készült. Ez a pizza volt 45pontos. Bár a doboza gagyi Italy--Pizza feliratos volt, tehát nem lehetne a külcsínre járó 5 pontot megadni, az egész úgy tökéletes, ahogy volt.
Na igen. Nem biztos, hogy ez a blog lesz a pizza készítés értékelésének objektivitási mércéje, de majd igyekszem elfogulatlanul ítéletet hozni.

Remélem tetszeni fog a blog, ha másra nem de hasznos útbaigazító szerepet tölt majd be az olvasó életében, hogy hova érdemes enni menni, és hova nem.
 

Jövő héten, személyes kedvencemmel, ifjúkorom kedvelt kocsmájáról a MARXIMról írok. Addig is,

JÓ ÉTVÁGYAT!

A bejegyzés trackback címe:

https://pizzapusztito.blog.hu/api/trackback/id/tr421160069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amőbandita 2009.06.05. 13:53:07

ELSŐ!!! EZAZ!!!

Már napok óta olvasom a blogot, nagyon állat! De a marximban nem is vékonytésztás pizza van... És írj légyszi az usonkás lepényről is, az majdnem olyan jó, mint a pizzájuk:)
süti beállítások módosítása